Na mobilnoj aplikaciji u opciji prikaži više na početnoj stranici bira se opcija mToken i unosi Pin za aplikaciju a potom se na ekranu dobija podatka mToken i OTP kod koje je potrebno uneti na početnoj stranici DE web.
U delu podešavanja, opcija upravljanje obaveštenjima može se odabrati kojim kanalima će biti dostavljana obaveštenja.
U delu podešavanja, opcija moj profil ili lični podaci ( u zavisnosti da li je DE web ili mobilna aplikacija), dostupna je promena broja mobilnog telefona.Promenu je neophodno potvrditi unosom OTP kodova koji će Vam se dostaviti na stari i novi broj mobilnog telefona.
Promena se može uraditi na DE web aplikaciji izborom opcije podešavanja-informacije o korisniku.
Na DE je dostupna opcija promene email-a u delu Podešavanja-Moj profil ili Lični podaci u zavisnosti da li je DE web ili mobilna aplikacija. Nakon izmene podatka na kanalu biće poslat email sa linkom za verifikaciju. Neophodno je da kliknete na link kako bi potvrdili izmenu.
Možete promeniti kontakt adresu tako što ćete u meniju Podešavanja izabrati opciju Moj profil ili Lični podaci (u zavisnosti da li je DE web ili mobilna aplikacija) gde se može izmeniti kontakt adresa. U istoj sekciji možete se promeniti i j broj mobilnog telefona, e-mail adresu. Ukoliko se promeni lična karta, neophodno je posetiti bilo koju ekspozituru Banke Poštanska štedionica kako bi se uneli novi podaci.
Nikada ne otkrivajte poverljive licne podatke, kao što su brojevi kreditnih kartica, PIN kodovi itd. Banka Poštanska štedionica nikada od Vas nece tražiti takve podatke putem emejla ili pop-up poruka. Zato ne odgovarajte na slicne zahteve, cak ni ako vam ih upucuje osoba koja se predstavlja kao zaposleni u Banci. U slucaju da se tako nešto dogodi, molimo Vas da nas o tome odmah obavestite. Budite vrlo oprezni kada su u pitanju pozivi osoba koje tvrde da u ime Banke Poštanske štedionice istražuju prevare u vezi sa kreditnim karticama ili bankovnim racunima, pogotovo ako od Vas traže licne podatke i predlažu Vam da instalirate odredeni program. Nikada ne odgovarajte na takve zahteve! Najverovatnije je rec o sve češćoj prevari pod nazivom “phishing”. Banka Poštanska štedionica od Vas nikada nece tražiti da otkrivate svoje licne podatke putem telefona niti da instalirate posebne programe ili generišete kodove. Ukoliko imate bilo kakvih sumnji, molimo Vas da odmah kontaktirate Banku Poštansku štedionicu.
Kao korsnik usluge Homeb@nking SМS kоda, nа DE se prijavljujete sa već postojećim korisničkim imenom i lozinkom, nakon čega će Vam sistem tražiti da iste promenite i kreirate nove.
Kao korisnik usluge MobiBank PŠ unеsitе privrеmеnо kоrisničkо imе i lоzinku (Bаnkа vаm ih je dostavila nа SМS i е-mаil), nakon čega će Vam sistem tražiti da iste promenite i kreirate nove.
Kao korisnik usluge elektronskog bankarstva uz Rаčun Plus na DE se prijavljujete unosom kоrisničkоg imеna i lоzinke koje ste i do sada koristili.
Na DE se prijavljujet unosom korisničkog imena i lozinke koje ste dobili prilikom otvaranja računa ili ugovoranja usluge elektronskog bankarstva. Korisničko ime dostavljeno Vam je na email koji ste prijavili Banci, a lozinka na registrovani broj mobilnog telefona u Banci.
Na DE web-u na delu za prijavu birate opciju zaboravljeno korisničko ime i unosite email adresu koju ste prijavili Banci i na istu će Vam stići korisničko ime.
Na DE web-u na delu za prijavu birate opciju zaboravljena lozinka i unosite svoje korisničko ime i email koji ste prijavili Banci. Zatim unosite novu lozinku koju potvrdjujete OTP-kodom koji Vam se prosleđuje na registrovani broj mobilnog telefona.
Početna stranica sa funkcijama koje se često koristite može se prilagoditi putem opcije Podesi izgled početne strane, jednostavnom promenom redosleda widžeta . Ako neke informacije nisu bitne iste se mogu isključiti sa liste.
Aplikacija DE raspolaže velikim brojem fukcionalnosti kao što je mogućnost da se pregledaju stanja na računima, karticama i kreditima, izvrši plaćanje, kreira trajni nalog za plaćanje komunalnih usluga, upravlja kanalima i limitima potrošnje po karticama.
Za pomoć su Vam na raspolaganju kolege u kontakt centru banke na broju telefona +381 11 2020292 a možete se obratiti i putem kontakt forme na sajtu banke.
Neophodno je da sa Play prodavnice (Google Pay, Apple Pay, Huawei store) skinete aplikaciju Mobi BPŠ i da kliknete na dugme REGISTRACIJA i Aktiviraj nalog. Unosite korisničko ime i lozinku sa kojima se prijavljujete na DE web.